Nowe logo Group AV- odpowiedź na globalne aspiracje firmy i jej pozycję rynkową.

LOGO GAV_nowe1920

Group AV odświeża swoją markę, poprzez wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej. Nowe logo marki stanowi element szerszej strategii mającej na celu wzmocnienie wizerunku firmy. Wprowadzona zmiana jest odpowiedzią na globalne aspiracje firmy i jej pozycję rynkową. Konsekwentnie realizujemy filozofię krok po kroku.

Group AV znana już jest jako firma silna, wiarygodna i inwestująca we własny rozwój. W ciągu ostatnich lat firma zyskała miano jednej z wiodących firm na polskim rynku oraz wyznaczająca standardy w zakresie projektowania i realizacji nowoczesnych rozwiązań audiowizualnych.

Kompleksowa oferta, różnorodność systemów, indywidualne rozwiązania dopasowane do wymogów poszczególnych rynków i Klientów, to niektóre z najistotniejszych atutów podkreślających strategię działania firmy.

Nowy znak stał się nie tylko bardziej elegancki i nowoczesny, ale też prostszy i bardziej czytelny. Firma od zawsze stawia na indywidualny styl, innowacyjność i jakość.

Nowy system komunikacji marketingowej i identyfikacji będzie sukcesywnie wprowadzany w drukach oraz na wszystkich wykorzystywanych do tej pory nośnikach. Stare logo będzie można jeszcze zobaczyć w niektórych materiałach, które sukcesywnie są wymieniane na nowe.